dijous, 24 de març del 2016

ELS ARQUERS TAMBÉ PARLEN: JAVIER DAVID AMEIGEIRAS PARGA

Per: Jaume Montull Rué

Un nou arquer es sotmet al nostre test de tir amb arc


Nom de l’arquer i sobrenom que rep dins el tir amb arc:
JAVIER DAVID AMEIGEIRAS PARGA
Edat: 46
Temps que porta com arquer: Des de 2013
Associació o Club al que pertany: Club Arquers Olivella (CAOL)
Pàgina web de l’associació o Club al que pertany: http://arquersolivella.com/wordpress/


25 senzilles preguntes


1. Com decideix ser arquer, fou meditat o tal vegada la curiositat de provar alguna cosa nova:

M'agraden les armes i em volia comprar un arc i aprendre a fer-lo servir.

2. Quin es el tipus d'arc que fa servir més habitualment:

El longbow

3. Amb una frase breu, quin sentiment li produeix sentir-se arquer:

Feliç, relaxat, desconnectat de la vida quotidiana, en resum "de P.M."

4. Quants arcs té a casa seva. Descrigui’ls, modalitat, etc:

Tenia un longbow i un recorbat d'iniciació, però recentment he adquirit un altre arc longbow de la casa Diomar.

5. La pregunta més estranya per part d’un espectador quan està tirant amb arc:

Que si no tinc fred amb màniga curta en ple hivern.

6. Breument, una anècdota curiosa que hagi viscut amb el tir amb arc:

Anècdota, no en recordo cap en aquest moment, però rialles moltes.

7. Amb quin tipus de personatge arquer real, històric o de ficció se sent més identificat i per què:

Amb el més despreocupat i divertit, no sé com es diu.

8. El seu millor moment amb un arc a la mà:

Quan estic amb amics i m'oblido de tot el que em ronda pel cap.

9. Que guarda més en el seu armari, roba d'arquer o roba de carrer:

Més roba de "vestir" per la feina, però com tingui l'arc a mà m'és igual la roba.

10. La fletxa o la ploma d'escriure, esculli a entre aquests dos objectes com a arma més letal:

En el meu cas la ploma, moltes fletxes necessitaria per acostar-me al blanc.

11. La seva tirada o competició favorita:

Les No oficials, les que organitzen clubs i ens vam ajuntar molts arquers amics i el de menys és la competició. (Olivella, Quicena, Casp, Rapitán, ...)

12. El perquè de ser arquer:

Desconnecto totalment de la rutina.

13. Bosc, camp, sala, aire lliure, quina modalitat prefereix:

Prefereixo qualsevol modalitat a l'aire lliure, però gaudeixo en totes.

14. Robin Hood, Guillem Tell o un indi, quin terme ha escoltat més vegades mentre tira amb arc:

La veritat que cap, però més d'un em relacionaria amb la d'indi, normalment ho estic fent.

15. Un plaer de ser arquer:

La gent que coneixes, les bones estones i rialles que fas i sobretot que gaudeixo el moment i m'oblido de la resta.

16. Que afegiria al tir amb arc en el nostre país:

Un parell d'hores més a les concentracions, s'ha de matinar molt.

17. Per el contrari que trauria:

La llengua als "Reveníos"

18. En una paraula, com catalogaria l’estat del tir amb arc en aquest país:

Desconegut

19. Alguna cosa referent al tir amb arc que cregui deuria ser més considerada:

Els arquers

20. Esculli entre aquests mètodes de comunicació la millor forma d’entendre el tir amb arc (Literatura, Documentals, Cinema, Boca a boca, Conferències, Exposicions, Manuals):

El boca a boca

21. Respon a la anterior pregunta afegint-hi a les opcions la de experimentar per un mateix el tir amb arc:

Quan aquestes tirant amb més gent et fixes, preguntes, t'expliquen i comentes.

22. Per què recomanaria el tir amb arc:

Per moltes coses, desconnecta dels problemes, relaxa, diverteix, fas amics ...

23. Quan entrena, prefereix fer-ho sol, per a estar més concentrat o amb companyia:

En companyia sense cap dubte.

24. Si no hagués estat arquer, quin esport l’agradaria fer:

Vaig practicar molts esports i en tots federat, però em van cansar i es van tornar gairebé obligació pels entrenaments i estar en equip (Equitació doma vaquera, vela, esquí, bitlles)

25. De manera lliure, voldria afegir quelcom sobre el tir amb arc:

És un esport que m'agrada, no m'obliga i no obstant això estic desitjant anar a tirar, és el que tu facis sense perjudicar tercers i coneixes molt bona gent.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada