dimecres, 10 d’agost del 2016

ELS ARQUERS TAMBÉ PARLEN: DAVID GARCÍA FERNÁNDEZ

Quan es solicita col·laboració en un projecte com aquests es molt d'agrair que arquers com el nostre següent enquestat vulguin col·laborar. Ell és un campió de l'arc i del somriure...


Nom de l'arquer i sobrenom que rep dins el tir amb arc:
DAVID GARCÍA FERNÁNDEZ
Edat: 40
Temps que porta com arquer: Des de 2007
Associació o Club al que pertany: Club Arquers d'Osona
Pàgina web de l'associació o Club al que pertany:

25 senzilles preguntes


1. Com decideix ser arquer, fou meditat o tal vegada la curiositat de provar alguna cosa nova:

Resumint una mica com va anar, em van deixar amb les ganes de provar-ho i vaig optar per comprar un arc de segona mà i provar-ho.

2. Quin es el tipus d'arc que fa servir més habitualment:

Habitualment competeixo amb arc nu, però m'agrada provar tota mena d'arcs

3. Amb una frase breu, quin sentiment li produeix sentir-se arquer:

La sensació de desconnectar de tot.

4. Quants arcs té a casa seva. Descrigui'ls, modalitat, etc:

Quatre arcs nus, cinc amb el d'iniciació, un politges, els estabilitzadors de l'olímpic, un recorbat de fusta que em va fer el meu amic Dioni amb el qual em relaxo normalment quan acabo les competicions internacionals.

5. La pregunta més estranya per part d’un espectador quan està tirant amb arc:

Si vaig a buscar les fletxes cada vegada que tiro o sempre són noves

6. Breument, una anècdota curiosa que hagi viscut amb el tir amb arc:

Al primer europeu que vaig anar vaig tenir un jutge, cinc minuts de rellotge, intentant explicar-me en anglès que a l'animal només se li tira una fletxa fins que m'ho va dir per gestos, des de llavors vaig començar a fer classes d'anglès. Jajaja

7. Amb quin tipus de personatge arquer real, històric o de ficció se sent més identificat i per què:

Robin Hood. perquè m'encanta caminar pel bosc

8. El seu millor moment amb un arc a la mà:

Quan vaig guanyar el Mundial de 3D a Sassari

9. Que guarda més en el seu armari, roba d'arquer o roba de carrer:

Indiscutiblement d'arquer

10. La fletxa o la ploma d'escriure, esculli a entre aquests dos objectes com a arma més letal:

La meva arma més letal és la paraula però entre aquestes dues trio la fletxa.

11. La seva tirada o competició favorita:

Les internacionals per què tens aquest punt de pressió que m'encanta.

12. El perquè de ser arquer:

Perquè quina millor manera de passejar pels boscos que amb l'arc a la mà

13. Bosc, camp, sala, aire lliure, quina modalitat prefereix:

Les practico totes però la que més m'agrada és bosc

14. Robin Hood, Guillem Tell o un indi, quin terme ha escoltat més vegades mentre tira amb arc:

Robin Hood ho escolto fins i tot a la feina, jajaja

15. Un plaer de ser arquer:

Compartir rialles amb els companys i fer la Lliga Catalana amb els meus fills això m'omple de satisfacció

16. Que afegiria al tir amb arc en el nostre país:

Què tinguessin en compte que no som professionals i no ens obliguen a anar a tantes competicions nacionals per classificar-nos

17. Per el contrari que trauria:

Les normes rares que l'únic que fan entendre és que el que les fa no ha tirat amb arc mai

18. En una paraula, com catalogaria l'estat del tir amb arc en aquest país:

Crec que molt bo, les federacions i els clubs estan fent una bona feina i el nivell dels arquers cada any és més bo

19. Alguna cosa referent al tir amb arc que cregui deuria ser més considerada:

Que la gent gaudeixi més dels companys en les competicions què de guanyar o perdre, crec que és un dels pocs esports en què trobes això

20. Esculli entre aquests mètodes de comunicació la millor forma d'entendre el tir amb arc (Literatura, Documentals, Cinema, Boca a boca, Conferències, Exposicions, Manuals):

En el meu cas el boca a boca és la millor manera de que la gent s'enganxa a aquest esport

21. Respon a la anterior pregunta afegint-hi a les opcions la de experimentar per un mateix el tir amb arc:

Experimenteu sens dubte

22. Per què recomanaria el tir amb arc:

Tots hem jugats amb un arc quan érem petits, és tornar a jugar

23. Quan entrena, prefereix fer-ho sol, per a estar més concentrat o amb companyia:

El cap de setmana en companyia durant la setmana el millor entrenament és sol

24. Si no hagués estat arquer, quin esport l'agradaria fer:

Possiblement karate què és el que havia practicat ja

25. De manera lliure, voldria afegir quelcom sobre el tir amb arc:

És el repte contra un mateix, això és el que el fa tan divertit


Com hem dit, un plaer de poder comptar amb en David a qui li desitgem tots els èxits


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada