dimecres, 2 de novembre del 2016

ELS ARQUERS TAMBÉ PARLEN: JUAN JOSÉ LÓPEZ LÓPEZ

Tornem a obrir aquesta secció amb un nou arquer que es sotmet al nostre test...


Nom de l'arquer i sobrenom que rep dins el tir amb arc:
JUAN JOSÉ LÓPEZ LÓPEZ  <<el melenas>>
Edat: 42
Temps que porta com arquer: Des de 2012
Associació o Club al que pertany: CACV( Club Arquers Cerdanyola del Vallès)
Pàgina web de l'associació o Club al que pertany: http://www.cacv.cat/


25 senzilles preguntes


1. Com decideix ser arquer, fou meditat o tal vegada la curiositat de provar alguna cosa nova:

Pura casualitat, estant una setmana Santa en un hotel, una de les activitats que feien era tir amb arc i em vaig apuntar per fer-ho, i vaig quedar enganxat.

2. Quin es el tipus d'arc que fa servir més habitualment:

Un arc recorbat tradicional. per a més detall un Predator Hunter DX

3. Amb una frase breu, quin sentiment li produeix sentir-se arquer:

Ser arquer és llibertat, i et fa sentir sensacions inexplicables.

4. Quants arcs té a casa seva. Descrigui'ls, modalitat, etc.:

Tres: Un recorbat tradicional que és el que faig servir (Predator Hunter DX de 41 lliures). Un altre recorbat tradicional senzill amb poques lliures que és el de la meva nena, i el de iniciació de 30 lliures que conservo al poble per poder deixar-ho a algun amic en vacances i poder volar fletxes a l'hort del sogre, jejeje.

5. La pregunta més estranya per part d’un espectador quan està tirant amb arc:

Perdona, amb això pots matar no?

6. Breument, una anècdota curiosa que hagi viscut amb el tir amb arc:

En un tiratge de camp a Caldes, en la meva patrulla érem 4 arquers i entre ells vaig tenir la sort de coincidir amb el meu amic Siskoo, (sempre un plaer tirar amb el); i vam arribar a la diana Nº 5 a uns 40 metres aprox. amb desnivell, tàlveg, etc .., pufff vaig pensar ...., i s'acosta Siskoo, i em diu "va, treu un 5 mínim i em deixes la referència, que després tiro jo, jajaja "

Doncs això vaig fer, però al 5 que li vaig donar, no va anar al del groc, si no al nombre de diana i per a mostra un botó. Ens vam fer un bon fart de riure, jajaja (si ho intento a posta ni de conya).

7. Amb quin tipus de personatge arquer real, històric o de ficció se sent més identificat i per què:

Cap en particular, la veritat, Amb qualsevol víking amb arc i fletxa en tinc prou.

8. El seu millor moment amb un arc a la mà:

En una lligueta combinant diverses modalitats (bosc, camp, aire lliure, sala), que fem diversos clubs de la zona; tocava 3D a Santa Perpètua, això va ser l'any passat, el meu arc estava fora de servei, i el meu amic i company Bernat Rueda, em va deixar el seu "Black Widow" perquè pogués tirar, un molt bon arc, així que vaig anar amb molta delicadesa i mim amb ell, crec que el mateix arc el va percebre, jajaja, paranoia de arquer, total que junts vam fer una puntuació de escàndol, almenys per al meu nivell clar, jejeje, m’entrava tot.

9. Que guarda més en el seu armari, roba d'arquer o roba de carrer:

Roba de carrer

10. La fletxa o la ploma d'escriure, esculli a entre aquests dos objectes com a arma més letal:

La ploma sens dubte (però sense ser jo el que la utilitzi sóc un tipus bàsic jajaja)

11. La seva tirada o competició favorita:

La lliga Interclubs Combinada (Camp, Bosc, Aire lliure, Sala, Round, 2D) Una tirada de cada modalitat, és molt divertida ja que has de mesurar-te tu mateix en diferents situacions.

12. El perquè de ser arquer:

Perquè és flipant !!!!!!!! Si ho ets ho saps !!!!!

13. Bosc, camp, sala, aire lliure, quina modalitat prefereix:

Em decanto per camp i bosc, però no és el que normalment faig, les instal·lacions del meu club CACV són d'aire lliure, cosa que també gaudeixo.

14. Robin Hood, Guillem Tell o un indi, quin terme ha escoltat més vegades mentre tira amb arc:

Robin Hood

15. Un plaer de ser arquer:

Posar-te en posició de tir, mirar l'objectiu, tensar l'arc, ancorar, deixar anar, i veure volar la fletxa fins al seu destí ........ això és un plaer sens dubte, i l'ambient, companyerisme i el vincle que es crea entre arquers també

16. Que afegiria al tir amb arc en el nostre país:

Ajudes en general tant a Clubs com a arquers que surten a competir d'aquí cap allà

17. Per el contrari que trauria:

Alguna normativa que una altra. Ahhhhh !!!!! I Els reposa fletxes de plàstic a arcs tradicionals, crec que perd el sentit i l'essència d'aquesta modalitat, amb reposa i apatxe Crec que frega mes l'arc nu que l'arc tradicional.

18. En una paraula, com catalogaria l’estat del tir amb arc en aquest país:

En auge

19. Alguna cosa referent al tir amb arc que cregui deuria ser més considerada:

Als Clubs, Organitzadors, Monitors i a tota aquesta gent que es mou perquè el món de l'arc funcioni i ho puguem gaudir.

20. Esculli entre aquests mètodes de comunicació la millor forma d'entendre el tir amb arc (Literatura, Documentals, Cinema, Boca a boca, Conferències, Exposicions, Manuals):

Boca a boca

21. Respon a la anterior pregunta afegint-hi a les opcions la de experimentar per un mateix el tir amb arc:

Provant-ho en primera persona és rar la persona que ho prova i no repeteix

22. Per què recomanaria el tir amb arc:

Senzillament perquè, et fa sentir bé, és desestressant, divertit, i mil coses mes.

23. Quan entrena, prefereix fer-ho sol, per a estar més concentrat o amb companyia:

Crec que depèn del dia, un entrenament sol, estàs més concentrat, però cal tenir en compte que en competició aquesta situació no la trobaràs, i un entrenament amb companyia i després un bon dinar no té preu, jejeje

24. Si no hagués estat arquer, quin esport l'agradaria fer:

Hagués seguit amb la pesca submarina, però avui dia no em veig sense arc i fletxes.

25. De manera lliure, voldria afegir quelcom sobre el tir amb arc:

Que és un món especial, que té un encant diferent a tots els esports, que ningú hauria de quedar-se mai sense provar-ho.

SOM UNA GRAN FAMÍLIA
Bones fletxes >>> ------------->


Moltes gracies per participar, et desitgem el millor



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada